hosszú hétvége

 2011.06.09. 13:11

Az utóbbi 2 hónapban azzal lettem szivatva melóhelyen, hogy már most elkezdtem a gyúrást a jövő évi május elsejei nemlétező kitüntetésre - magyarán kidolgoztam a belem, túlóráztam orrba-szájba, a semmiért. Illetve elsősorban magam miatt, mert ha nem készül el a meló, akkor ejnye-bejnye...

De ennek vége! Nem gondoltam volna, hogy tovább lehet fokozni a demotiváltságomat, de újfent bebizonyította a mai nap folyamán is mélyen tisztelt főnökség, hogy alulbecsültem. Úgyhogy felvettem a nyári ritmust, és a 15%-os fizetéscsökkentés nálam fordított arányosan 15%-os erőbedobást jelent. És ebbe úgy érzem végre a blogolgatás is belefér :)

Túlfűtött munkamorálomat egyből a leghasznosabban kezdtem: körbenéztem, hogy a hosszú hétvégére milyen programlehetőségeket rejt fővárosunk (hurrá hurrá hosszú hétvége!!!!:)). Lesz itt Cseh Sörfesztivál a belvárosban, oda feltétlen ki szeretnék az urammal látogatni, remélem az időjárás is mellettünk lesz. Illetve az idén már pár hete tervezem a pecsa bolhapiac újbóli felfedezését, úgyhogy ha fel bírunk kelni normális időben, akkor azt is megnézzük. Jó lenne összekötni ezt egy könnyű ebéddel valahol a Városliget környékén, esetleg az Állatkertnél egy lángosozás formájában. És utána pokróc, grépfrútos sör és tollasozás a fűben, némi barnulás reményében :) Nem ártana legalább egy enyhe alapszínt összeszednem, de szigorúan az egészségesség jegyében, ugyanis továbbra sem szeretnék beolvadni a nyolckerben, inkább világítson a hófehér lábam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr452970354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása