2. randi

 2010.03.18. 15:18

Második randi kipipálva L.-lel, jó volt nagyon, még mindig úgy néz ki, hogy járunk. Moziztunk, majd megint a Szimplában kötöttünk ki, és órákon át beszélgettünk. Meglepően érettebb a koránál, kiforrott véleménnyel rendelkezik sok téma esetében, jó vele eszmét cserélni, kellemes társaság, vonzó fiatalember. Csók témában is teszteltük egymást, és az eredmény az, hogy rossz abbahagyni :)

De... ugyan miért is ne lenne valami, ami zavaró. Azt már szinte le se kell írnom, hogy biztos én vagyok megint a hülye, hogy túl sokat agyalok, és már betegesen várom azt, ami elrontja azt, ami jó. De mentségemre szóljon, mivel már ismerem egy ideje L.-t, tudom, hogy mi van a háttérben. Mi más, mint egy ex, a nagy szerelem. Ez van, mindenki hordozza magában a múltbéli sérelmeit, nyalogatja a sebeit, és ezáltal negatívumokat sugároz. Ahogy én is, nagyon jól tudom. Annyira sz*r ez így, mert én szeretnék felszabadultan örülni valaminek azaz inkább valakinek, és nem azon aggódni, hogy na itt mi lesz az, ami rossz. Már megint fel kéne pofozni magamat, hogy kikecmeregjek az álomvilágból.

Nem tudom egyelőre, mikor lesz következő randi, mert tegnap csak úgy érdeklődés szinten megkérdeztem L.-től, hogy mit fog csinálni a hétvégén, illetve tudja, hogy ma és holnap szabin vagyok. De azon túl, hogy szombaton suliban lesz, nem jelzett mást. Pedig nem véletlenül kérdeztem, hiszen ilyenkor a helyes válasz az lenne, hogy velem találkozik... De mivel nem ez jött, ezért nem is kérdeztem tovább, én nem fogok következő találkozót kezdeményezni.

Alapvetően örülnék, ha lenne folytatása ennek a járásnak, mert érdekel a srác, de erőltetni nem fogom. Továbbra sem fogok csukott szemmel járni, egészen addig, míg olyan kapcsolatom nem lesz, ami mellett eszembe sem jut másfelé is nézelődni.

Érdeklődött L. is a blogom iránt, de nem fogom neki megmutatni, legalábbis mostanában biztos nem. Ha tudom, hogy olvassa, akkor akaratlanul is cenzúráznám saját magam, korlátok közé szorítana még jobban, és elvesztené az egész értelmét. Úgyis tudom nagyjából, hogy ki olvas, akit ismerek, idegenek meg nem számítanak. Így is meg kell azért válogatni valamilyen szinten a szavaimat. Több kötöttség nem need :)

Na lenyomok egy kis guitar herot, aztán talizom Sz. barátnőmmel, rámfér egy kis csacsogás.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr981849834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása