lovely day...

 2010.02.12. 11:38

Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire befolyással van az időjárás a hangulatomra, illetve a hozzáállásomhoz az egész naphoz. Szürke, nyirkos, locsipocsi fos idő... meg van b*szva. De! Mivel tudatosan kényszerítem magam ahhoz, hogy pozitívan álljak a dolgokhoz, többé-kevésbé sikerülni is szokott, ergo most is azt teszem. Pedig még álmos is vagyok szokás szerint, holott magamhoz képest lefeküdtem időben (11 óra körül).

De lássuk csak a pozitív dolgokat:

  • Péntek van! Utolsó munkanap, mindjárt hétvége, hurrá!
  • Meló után kocsmázok egyet kolléganőmmel! Már több, mint 1 hete szervezzük, átrakjuk - azaz átrakja, én kivételesen nem módosítgattam. De jelen állás szerint ma nem gördül akadály a program elé.
  • A hetem meglehetősen mozgalmasan telt, két vendégség is kipipálva, tegnap Sz., tegnapelőtt uncsitesómék.
  • Holnap - ha minden igaz - jön haza Z. kemény 1 napra, ergo többet fog repülni mint itthon lenni... De csak miattam! Elvileg egy mozi is be lesz iktatva, ami szintén jó dolog.
  • És és és... úgy néz ki, hogy ma randim van! Akarom mondani TALI!

 

Na vesézzük ki ezt az utolsó pontot... Természetesen milyen is lehetne a szitu, mint bonyolult. Ha nem az lenne, azt hinném, hogy valami baj van. Nevezzük S.-nek, mert bár ugyan A., de így senki sem hívja, még én sem. És már van egy A., hugom pasija személyében. Tehát S., fiatalabb nálam 3 évvel... ez elsőre eléggé eltánorító ok volt, de aztán beletörődtem, hiszen nekem folyton csak a fiatalok jutnak. Ami azért tud előnyös is lenni. És azt se tévesszük szem elől, hogy ez valószínűleg abból is adódhat, hogy én is fiatalos vagyok, és állítólag letagadhatok pár évet. Remélem ezt nem csak udvariasságból szokták mondani... mert ma reggel ismét felfedeztem több!!! őszhajszálat is, és egyre jobban pánikolok emiatt.

De miért is bonyolult? Mert V. elég régi barátja... (hm... V.-ről lehet, hogy még nem is nyilatkoztam, max. csak virágnyelven?) az a V., aki eléggé visszavett a legutolsó találkozásunk óta, és én ezt egyre kevésbé bánom, mert csak bonyolítja az életemet - bár ma arra vetemedtem, hogy elolvasom a horoszkópomat, ami azt írta, hogy nekem lételemem a bonyolítás, főképp pasik terén. nabumm. És maga V. ajánlotta nekem először S.-t, elég furán is néztem rá, hogy most mit játsza a kerítőt... de aztán - elvileg - magától jelentkezett nálam S., és feltűnt, hogy jófej/ari/stb.

Egyébként meg egyetemista és dolgozik is, meg saját lakás, és nem utolsó sorban macskás :) Kedden spontán találkoztunk meló után, azaz hazamentem, és utána jött csak az ötlet. Teljesen rendben van a srác, azt leszámítva, hogy relatíve nemrég szakított az exével, és sajnos azt nem tudtam megitélni, hogy ez mennyire is került feldolgozásra - nincs szükségem még egy Cs.-re, aki fél évvel szakítás után még mindig szerelmes volt az exébe.

Tegnap este, miután hazavergődtem Sz. barátnőmtől, kissé elfáradva természetesen még felnéztem msn-re meg wow-ba. Persze egyből meg lettem találva S. által :) És nem kellett sok időnek eltelnie, hogy úgy alakuljon a beszélgetés, hogy - mivel épp megfázott - mikorra is menjek át hozzá ápolgatni... Szóval, úgy néz ki, hogy ma este tali, és hogy meggyógyítom... :D érdekes lesz. Gondoltam, pálinka az mindenre jó, de azt még nem sikerült kideríteni, hogy mennyire venné jó néven, ergo antialkoholista-e vagy sem. Meg szerintem összekészítek némi túlélő csomagot, azaz kamillateát, és esetleg vmi torokfertőtlenítőt. Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből :)

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr971751678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása