hol a nyár

 2010.06.01. 09:18

Ma naptár szerint számomra hivatalosan is nyár van. Épp ezért hihetetlen számomra a jelenlegi időjárás... több bosszúságot is okozott:

- giliszták: örök fóbia nálam a giliszta-támadás, undorító, nyálkás teremtmények, amik eső hatására tömegesen megjelennek, arra késztetve, hogy pánikszerűen a talajt monitorozzam, hogy időben kikerüljem, és elugorjak egy esetleges támadást kivédve. Egyszer gyerekkoromban történt az, hogy talán caplattam haza suliból, és már akkoriban is rendszeresen felcsaptam magam a pocsolyáknak köszönhetően, és sikeresen felcsaptam egy gilisztát is, ami a nadrágomra ragadt. Mondanom se kell, meghatározó élmény volt, azóta már csaknem sikeresen feldolgoztam.

- büdös emberek: oké, főleg a nyóckerben tömegesen előfordulnak, de esőben még inkább hatványozódik a hajléktalanok összetéveszthetetlen bukéja. Gondoljunk csak az ázott kutyaszagra... Nem viccelek, ma reggel a villamoson majdnem rosszul lettem az illat-kavalkádtól, pedig nem is vagyok terhes.

- szél: az utóbbi hetekben teljes mértékben használhatatlanná vált az ernyőm, pedig egészen masszív darab, ugyanis annyira fúj a szél, hogy sanszos, hogy kifordul.

Hirtelen ennyi fájdalmat tudtam összegyűjteni, ez a ma reggeli termés. Bízom benne, hogy a nap hátralévő része csupa pozitív eseményt fog tartalmazni.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr742047059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása