kis esti bénázás

 2010.03.02. 13:03

Rövid élménybeszámoló következik tegnap esti bénázásomról. Megállapításra került újfent, hogy önveszélyes vagyok. Közveszélyes még nem, bár ami késik...

Tehát, midőn hazaértem, nekiláttam vacsorát készíteni, a szokásos melegszendvicsemet. Ehhez két konyhai eszközzel is rendelkezem, egy francia melegszenyó készítővel, és egy mini grillező szerűséggel. Az utóbbit részesítem előnyben, valahogy finomabb, csak kicsivel lassabban sül meg benne a kaja. De mivel nem álltam még totálisan az éhhalál küszöbén, ezért ezt választottam. A lényege a kütyünek, hogy van egy doboz, amibe belerakom a szendvicset, és felülről melegíti azaz süti meg egy ilyen izzó izé, ami - gondolom mondani sem kell - b*szottforró.

Na ehhez az izzó izéhez szépen hozzáértem a mutatóujjammal véletlenül... még sosem voltam ennyire ügyetlen, pedig nem ez volt az első sütési élményem. Gyanús lett egyből a dolog, mert az égett bőr szagán túl nem éreztem semmit, csak egy pillanatra fájt. Nézem, vizsgálgatom, mondom ez égés. De akkor miért nem fáj? Kb. üvöltenem kellett volna... Gyorsban kigugliztam, mert már rég volt, mikor tanultuk suliban az égési sérülések fokozatait. Az eredmény: harmadfokú égési sérülés. Fehéres, barnás vagy feketés elszineződés, a szennyeződéstől függően + a bőr olyan mély sérülése, hogy az idegvégződések is elhalnak. Na ezért nem fájt. Biztos ami biztos alapon folyattam rá pár percig jéghideg vizet, de teljes lelki nyugalomban elvoltam a dologgal. Csak a puszta tény idegesített, hogy hogy lehetek ennyire ügyetlen...

Egy idő után azonban már észleltem, hogy zuhanyzásra van szükségem, így, ahogy azt kell, forró vizes tusi... Na akkor üvöltöttem majdnem a fájdalomtól. Bevallom naivan erre nem számítottam, így igyekeztem gyorsban túlesni a procedúrán. De a zuhi után is sajgott, lüktetett, fájt, bepirosodott az egész ujjam... Nincs mese, jegelni kell, többen is javasolták. És ehhez valóban a leghatékonyabb dolog a jég. Kész szerencse, hogy már több, mint 1 éve nem olvasztottam ki a hűtőt, ennek hála a mélyhűtő tele van jéggel. Ügyesen kivájtam egy ujjnyi méretűt, amit fáslival hozzákötöztem a sérült ujjamhoz, és az egészet hajgumival rögzítettem. Dokumentáltam a végeredményt, de hiába töltök fel ide képet, nem tudom, hogyan lehet méretezni, emiatt a kép nem érvényesül kellőképpen... erre még okosságot várok, hogy tudnám megoldani :)

Szóval, szépen lassan elolvadt a jég, az ujjam érzéketlenné vált egy időre, de legalább a fájdalom is megszűnt, és azóta sincs vele problémám. De hogy teljes legyen az összhatás, este még meg is vágtam magam késsel. Alig vérzett és fájt, de ugyanaz a kezem (bal...) szenvedte el a sérülést, és maga a tény, hogy egy este alatt 2x is ennyire ügyetlen voltam... hol jár az eszem? Sajnos tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr861802600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása