bad time

 2010.03.31. 11:07

Élek, megvagyok, csak baromira nem volt kedvem rászánni magam irogatni mostanában. Most sem fogom túlzásba vinni. Igyekszem nem erőltetni a gondolkodást, az agyalást és a kombinálást, mondjuk ez persze nehezen jön össze. De ha nem írok, akkor nem kényszerítem rá magam arra, hogy összefoglaljam illetve átgondoljam a dolgokat.

Jelentem, dobtak. A kamu pasim lecserélt az exére. Mivel különösebben nem lelkesedtem L. iránt, emiatt nem egy nagy törés a dolog, és azt se mondanám, hogy megviselt volna. Max a tudat, hogy dobtak. Furcsa érzés, igazából semmilyen, de gondolom ez azért van, mert gyakorlatilag nem volt köztünk semmi.

Vacak idő van, mintha a hangulatomat tükrözné, pedig vágyom a napsütésre, attól fel tudok töltődni. 7végén még görkorizni is voltam, bár hamar elszállt a lelkesedésem, mert nekem természetesen a nyóckerben kellett száguldoznom, és lépten nyomon kaptam valami beszólást... kocsogok.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr691883492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása