a project

 2010.02.24. 13:18

Folytatódik piciny életem szappanoperája, S.-sel kapcsolatos események következnek. Miután vasárnap elváltunk, azóta többször is kommunikáltunk egymással, és ha minden igaz, a legutolsó infó az volt, hogy megbeszéltük, hogy összefutunk a héten. Na ez pont mára esik :) De persze mielőtt erről részleteznék, ismét egy kis bonyodalom nehezítette az előbbre jutást.

Tegnap azaz kedd este ugyanis elég későn került elő online, és akkor sem csapott le rám elsőként, de hát ez még nem a világ vége, én is elfoglaltam magam. Egyedül amiatt ültem tűkön, mert abban maradtunk, hogy aznap egyeztetjük le pontosan, hogy akkor szerdán hol/mikor talizunk. És persze már nagyon tudni akartam :) Viszont V. időközben rámszólt, hogy hívjam már fel S.-t. Mondom mégis minek? Eszem ágában sincs... és persze valamit sejtettem a háttérben. Gyorsan be is igazolódott a gyanakvásom, V. mondta, hogy S.-t felhívta az exe... és emiatt furcsán viselkedik. Na mondom fasza, az ominózus ex kavar, már csak ez hiányzott. Gondolatban már többször lejátszottam a filmet, miszerint jön az ex, kibékülés hepiend. Lehet igaza van V.-nek, és tényleg kissé negatív vagyok... De mikor múltkor S. mesélte, hogy elvitte a maradék cuccait is az ex, akkor meg búcsúszexet vizionáltam... Na de megint elkalandoztam :) 

Szal ex jelentkezett, és S. kivan. Miután megmondtam V.-nek, hogy sem felhívni, sem ráírni nem fogok S.-re, mert nem akarok tapadni, egészen véletlenül pár percen belül máris rámírt... És egyből bele a lecsóba, elkezdte mesélni, hogy mi történt. Hogy felhívta, hogy szakított a pasijával, aki miatt ők szakítottak gyakorlatilag. Egyből rátértem a lényegre, azaz hogy visszakönyörögte-e magát... de nem, semmi ilyesmi nem történt, csak felkavarta nemkicsit S. És bevallotta, hogy nincs teljesen túl rajta, mire én meg mondtam neki, hogy nem vagyok hülye, ezt elsőre is levágtam, és hogy sajnálom blabla. Biztosítottam arról, hogy milyen megértő vagyok... tökjól sikerült, és tényleg sajnálom, viszont elég rendesen szidtam az ex kurvaanyját, hogy így bekavar. Midőn tájékoztattam V.-t a fejleményekről dióhélyban, megnyugtatott, hogy exxel többet nem fog összejönni S. Mert nekem meg nem hiányzik még egy exet sirató pasi...

Aztán a lényeg... S. szóba hozta a másnapi talit, és az esti történések fényében úgy érzi, hogy nem kellene nálam aludnia, de persze szívesen találkozik velem. Mondom miért is ne? Hát mert én aranyos és kedves vagyok és nem akar megbántani, mert ő nem tudja még, hogy mit akar, és bizonytalan és összezavarodott. És akkor én meg bevetettem a V.-től kapott fegyvert! Megnyugtattam, hogy nem kell elhamarkodni semmit sem, meg túlgondolni egyelőre, egyszerűen csak érezzük jól magunkat! És hát... érdemes időnként megfogadni a pasik tanácsait... ha már legjobb barátok, nyílván ismerik is egymást, jótanácsok terén, hacsak nem direktben át akar verni... Szóval, nagyon megörült neki, hogy így állok hozzá, és egyből az volt a következő kérdése, hogy hol és mikor talizunk :) De amúgy mindenféle hátsó szándék nélkül, sajnáltam szegénykét, ahogy kifakadt, hogy most egy ilyen bonyodalomra (ex) egyáltalán semmi szüksége nem volt... De aztán még nekiállt mentegetőzni, hogy nem msn-en kellett volna őszinteségi rohamot csapnia. Ismét csak megnyugtattam (istenem, annyira jófej vagyok!!), hogy semmi gond. Hozzágondoltam, hogy jobb is így...

Megbeszéltük, hogy meló után talizunk itt a környéken, és akkor megyünk hozzám :) Felajánlottam, hogy csinálok valami vacsit, de ő meg azt javasolta, hogy együtt csináljunk kaját! Kiegyeztünk bundáskenyérben, hoz tojást, én veszek kenyeret. Szal szerintem jó lesz :)

Tegnap este (éjjel) még befejeztem a takarítást, mert szokás szerint egy hányás volt a lakásom. A porszívózást még viszonylag emberi időben végrehajtottam úgy fél 7 körül, de éjfél magasságában domestosozni egy élmény volt... :D Ráadásul, felkeltem ma hajnali negyed 7-kor, hogy rendbe szedjem magam, so-so sikerült is. Így kellőképpen álmos is vagyok, de biztos vagyok benne, hogy estére felélénkülök, feltéve hogy nem fog nagyon lestrapálni :)

Szal az most a project lényege, hogy apránként megkedveljük egymást, mert ezidáig tetszik :) és annyira büszke vagyok magamra, mert nem tapadok rá, baromira megértő és türelmes vagyok, és mellesleg nem is játszom a prűdet, szal egy szava sem lehet! Meglátjuk, mi sül ki ebből.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr951786538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása