lustaság again

 2010.03.15. 13:45

Megint eltelt egy kis idő az utolsó bejegyzésem óta, és bár meglehetősen pörögnek az események, úgy néz ki, hogy baromira lusta vagyok megírni. Pedig szokás szerint túlteng bennem a közlési vágy, és így csak saját magammal cseszek ki, ha egyszerre nagyobb időszak eseményeit tervezem írásba önteni.

Lássuk is, mi minden történt a szülinapom óta, ugyancsak pontokba szedve.

1. S. project lezárva. Kicsit unom már, hogy olyasvalaki után "futok", aki amúgy szarik a fejemre. Csak ezt olyan nehéz belátni, mert átlagon felüli álmodozó lévén szeretek többet beleképzelni a dolgokba, mint amit reálisan kellene. Vagy mert hallgatok olyanok véleményére, amire nem is kellene. Vagy mert szimplán hülye vagyok :) Persze azóta sem találkoztunk, bár párszor beszéltünk msn-en, szigorúan nem kerestem, ő írt rám. De minek... kb. a kötelező hogy vagy, mi újság kérdéseken túl nem sok érdemleges történt. Találkozó ötlete sem merült fel részéről, állítólag sokat kell tanulnia, elfoglalt. Mondom oké. V.-től tudom, hogy ex fel-felbukkan az életében, és ha neki ez jó, hogy még mindig utána bánkódik, hát tegye azt. Aki hülye... Nekem erre nincs szükségem. Sajnálom, hogy így alakult, meg hogy ekkora f*sz, mert ígéretes 'jelölt' volt, és igencsak megkedveltem, de szerencsére annyira nem, hogy most eret akarnék vágni. Beletörődtem, és túlléptem, igazán büszke vagyok magamra :) Majd mindjárt küldök neki amúgy egy sms-t, na nem őrültem meg... ma van a szülinapja, ezért felköszöntöm, majd letiltom msn-ről, hogy ne kísértsen.

2. Túléltem ismét egy siófoki rendezvényt. Múlt hétvégén volt, péntektől vasárnapig, és meglepően jól sikerült. Szokásos történet, kiállítóként volt jelen a cég, kolléganőmmel kettesben árultunk könyveket. Amikor meg nem, akkor ettünk, ittunk, wellnesseztünk, és baromi sokat röhögtünk.

3. Mázli egér lecsekkolva, új helyével elégedett vagyok, Sz. és barátja bevásároltak neki új terráriumot, és még pár berendezési tárgyat is kapott, mint pl. mókuskerék. Pár napja már azt is tudom, hogy T. egér kapott egy társat, akivel napokig ölték egymást. Ellenkező neműek, ha minden igaz, és jól sikerült belőni Mázli nemi identitását. Gondoltam megnyugtatom Sz.-t, aki aggódott az egér fight miatt, hogy ez biztos náluk az előjáték. És lám, igazam lett, ugyanis szombat délelőtt, mikor legutóbb beszéltünk, már boldogan újságolta, hogy együtt aludtak egérék :) Lesz még itt többgenerációs egér family.

4. A 'legsokkolóbb' hírt a végére hagytam: van pasim. Na hát, ez nem sokk, hanem jó hír :) Ilyen extrém módon még nem pasiztam be. Történt ugyanis, hogy V. megkérdezte tőlem, hogy a haveri társaság egyik tagja + én... Ő lesz L., mert amúgy ő is főleg S., de az már van. Szóval L., helyes srác, már egy ideje jóban vagyunk, többek között ő szállít az utóbbi időben oda-vissza, ha kocsmázni megyünk szombaton. Mert ilyen rendes gyerek. Szülinapomon is együtt érkeztünk, és tőle kaptam az eperpálinkát, illetve ő készült tortával. Még figyelmes is! És úgy néz ki, hogy ez már elég ahhoz, hogy másoknak 'szemet szúrjon' a dolog, és összeboronáljanak minket. Több se kellett nekem, amint alkalom adódott rá, el is meséltem L.-nek, hogy mit pletykálnak rólunk. Ő is csodálkozott, de közölte, hogy tetszik neki az ötlet, és akkor járjunk. Engem sem kellett igazán győzködni, miért is ne alapon, akkor oké, járunk :) Ez pont nőnapon történt, mondom ez a legtutibb nőnapi ajándék. Meg is beszéltünk péntekre randit, ami teljesen rendben volt. Sosem szoktam pontozni, de egy 10-es skálán legyen 9,5-ös. Csak hogy azért ne legyen már tökéletes, olyan nincs. Teljesen rendben volt, meglepően jól éreztem magam vele. Tetszik nekem, és én is neki. Kedden folytatás :)

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr141841194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása