szombati karbantartás

 2010.02.16. 21:52

Ahogy már korábbi postban megjegyeztem, a szombatot Z.-vel töltöttem. Képes volt hazarepülni miattam - legalábbis nekem ezt mondta :) Délután moziztunk egy nagyot, bár már eleve elb*szással indult a dolog, ugyanis hiába foglaltam le előre a jegyeket, sikeresen rossz napot állítottam be, ergo péntekre szólt a foglalás... A Valentin nap című filmet szerettem volna megnézni, de mivel hétvége volt, és persze Valentin nap... erre esélytelen volt már jegyet szerezni. Így maradt a Farkasember, ami elég nagy csalódás volt, hiába Anthony Hopkins... Természetesen kellőképpen paráztam a filmen, de maga az alapsztori nevetségesen kiszámítható volt. Kár is rá több szót vesztegetni, csak még annyit, hogy a farkasemberek eskü úgy néztek ki, mint Csubakka... remélem ezzel most nem spoilereztem.

Mozi után aztán go home, és hát a részleteket felesleges leírnom, maradjunk annyiban, hogy a karbantartás sikeresen zajlott, és így el fogok vegetálni egy darabig :) Jó volt nagyon, örültem, hogy jött, ez már nagyon kellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr711764661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása