failed... again

 2010.02.19. 09:47

Valahogy miért is nem vagyok meglepődve, hogy képes voltam tegnap este sms-t írni S.-nek? Talán mert ismerem magam, és tudom, mennyire gyenge vagyok. Hiába fogadok meg fűt-fát magamnak, hogy időben be fogom fizetni a számlákat, hogy nem halogatom el a mosogatást, hogy nem úszom el melóban... Törődjek bele, hogy link alak vagyok?

A tegnap délutánt/estét K. barátnőmnél töltöttem, és elpusztítottunk egy üveg Sangriát. Javarészt én gyilkoltam, mert lassan arra eszmélek rá, hogy alkesz vagyok :) Természetesen ilyenkor alakulnak ki világmegváltó ötleteim, miszerint ha már Újpesten vagyok, közel S.-hez, és pont előző nap húzta az agyam, hogy 'mikor majd legközelebb megyek hozzá', hát küldök már neki egy üzit, hogy 'képzeld épp újpesten barátosnézok'. Nem is kellett sokat várni, egyből felhívott a szentem, hogy miért csak most szólok, mert már csinált magának programot, átmegy V.-hez.

Tehát, S. és az sms. Egyre felszabadultabbnak tűnik, és szimpatikus ez a változás. Tegnap V. elmondta (S. is, de ő csak tényszerűen), hogy mivel előző nap vitte el S. exe a maradék cuccait a lakásból, emiatt boldog és valóban felszabadult. Bevallom én azt hittem, hogy még hatással van rá az ex, és ha találkoznak, akkor majd mittomén felszakadnak a sebek, vagy épp búcsúszex, bármi történik, és ismét ott a kötődés. De ezek szerint pont az ellenkezője történt, ami a lehető legszerencsésebb.

Minimálisan flörtölgettünk, pedzegette, hogy ő is szokott a belváros környékén járni, és mivel későn szóltam... majd legközelebb :) Persze kattogott az agyam, miközben megnéztünk barátnőmmel egy filmet, és a Sangria is dolgozott kellőképpen. A film után amúgy is már a hazautat terveztem, nem akartam visszaélni a vendégszeretettel :) így sms S.-nek, hogy mennyi idő alatt érne Újpest-Központhoz. Ha már amúgy is csak átugrott V.-hez, talán ennyi haverkodás elég volt. De persze tévedtem... valami régi ismerősök is odakeveredtek, akiket már rég látott, ezért nem tudott elszakadni. Hát így járás, sebaj, maybe next time :) De ezt már tényleg neki kell kezdeményeznie, én visszafogom magam! Remélem sikerül...

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr931772550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása