7végi családlátogatás

 2010.02.05. 22:09

Ahogy a cím is mondja, ezt a hétvégét távol kislakásomtól töltöm, anyámnál. Ez alapvetően első hallásra talán nem tűnik nagy tragédiának. Másodiknak sem, és igazság szerint még jól is sülhet el. Azt leszámítva, hogy már alapból nagy sürgés-forgásba csöppentem, ugyanis szombaton jön a rokonság ebédre, és már beindult a sütés-főzés. Minden hónapban egyszer összegyűlik a nép, hogy az adott hónap ünnepeltjeit felköszöntse, kötelező pofavizit, zabálás és piálás a program. Az utóbbi nálam jellemzően kimarad, ugyanis ilyenkor használom ki a lehetőséget, hogy vezethessem anyám kocsiját. És ez most azért különösebben fontos, mert pár nap múlva lejár a jogsim, és nem sok kedvem (na meg pénzem) van most ezt megújítani. De attól tartok, nem kéne sokáig elhúzni, hiszen ki tudja, mikor lenne rá szükség.

Tehát ünnepeltek, ez konkrétan anyum és én. Még meg is érné, hiszen kapok ajándékot. De ettől függetlenül nyűgnek érzem az egész rokonlátogatást, mélységesen fáraszt. Gyakran sikerül megúszni, mikoris sikerül úgy szerveznem a havi egyszeri egri kalandtúrát, hogy még véletlenül se legyen semmi hasonló jellegű program, csakis a szűk család, anyum, apumék, és max. nagyapám.

Ráadásul vasárnap délután, mikor megyünk vissza Pestre, már kész program vár. Apum, a felesége és hugom mennek hangversenyre, és öcsike rám lesz bízva. Ez, ha minden igaz, pár órás elfoglaltságot fog jelenteni. 6 éves öcsike, alapvetően jóarc, bár komisz kölyök, igazi rossz kissrác. De persze egy jól időzített puszival le tudja venni a nővérét a lábáról... :) Napok óta megy az agyalás részemről, hogy mit is kezdjek vele. Na nem katasztrófális a helyzet, hiszen igencsak jól elvagyunk egymással, de ha már Pesten leszünk, jó lenne némileg unique programot szervezni neki. Viszont egyrészt hideg van, másrészt meg késődélután kell rá vigyázni, egy csomó kézenfekvő program kiesik, pl. Csopa... Mozin gondolkodtam még, de az nem valami nagy szám. Bedobtam a kérdést több barátomnak is, de sajnos nem egyszerű a kérdés. Eddig a leghasználhatóbb ötlet a bkv-záson kívül a kisállatkereskedés... én csípőből elvittem volna játékterembe a westendbe, de arról elég erélyesen lebeszéltek... nem is értem miért. Kocsmázás, kurvázás kilőve. Marad a kajálás még, de az alapvetően nem sok idő. És mint már említettem, a szabadtéri programok a hidegre való tekintettel felejtősek. Haza meg nem akarom igazán vinni, max. rövid időre, mert féltem tőle a macskámat... úgyhogy egyelőre arra jutottam még mentő ötletként, hogy kerek perec megkérdezem tőle, hogy mit szeretne csinálni. 6 évesen talán már vannak kiforrott igényei :) ebben bízom...

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr1001732892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása