Bor utánpótlás

 2009.12.22. 13:21

Van egy nagyon hasznos jellemzője annak, ha az ember nyomdákkal áll jó kapcsolatban. Különösen ilyenkor, az ünnep előtt ez egy igencsak jövedelmező viszony. A formalitásoknak megfelelően minden cég küldözgeti partnereinek az ilyen-olyan ajándékokat. Van, akitől "csak" üdvözlőlap érkezik, személyre szólóan aláírva, vagy anélkül. Esetleg e-mailben - jó esetben - rejtett másolatként körüzenet formájában jönnek be a jókívánságok (a gyönyörűség tölt el, mikor láthatom az összes címzettet, az adathalászok ilyenkor örömujjongásban törhetnek ki...). Én az utóbbi kategóriába esek félig-meddig, mert 2 kolléganőmmel karöltve az egyik nyomdai partnernek kiküldtünk postán egy képeslapot aláírva. A többi partnerrel meg már vagy beszéltem telefonon, vagy e-mailben tudtam le jókívánságaimat a megrendelés kiegészítéseként.

Tehát, már a múlt héten elkezdték küldözgetni az ajándékokat nekem is! Ez azért is meglepő számomra, mert alig 3 hónapja dolgozom a cégnél, és látom ám, hogy a többi kolléga is rácsodálkozott az ajándék-dömpingre. Speciel olyan nyomdától is kaptam egy üveg bort, akitől még kb. soha semmit sem rendeltem, de ismerem őket már pár éve. Jó tudni, hogy jól megy nekik a szekér :)

Az eddigi eredmény 3 üveg bor, 1 doboz rafaello, 1 doboz mozart golyó, 1 naptár, 1 könyv, némi szaloncukor, és töménytelen mennyiségű képeslap és ajándék tasak. Ha csak ennyi lesz az idei egyenleg, akkor sem lesz egy rossz szavam sem! Arról nem is beszélve, hogy maga a gesztus is nagyon jól esik, még ha csak egy képeslapról is van szó. A hálálkodó telefonhívásokat már meg is ejtettem, bár nem szeretem túlságosan az ilyen kötelező jókívánságokat, azért mégis csak a szeretet ünnepe közeleg, igyekszem még mindig magamévá tenni a karácsonyi hangulatot - egyelőre sajnos kevés sikerrel.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr651615700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása