Saláta

 2009.12.16. 12:21

Félreértés ne essék, nem tértem át hirtelen, és lettem vegetáriánus. A cím arra vonatkozik, hogy rövid, össze-visszának tűnő összefoglaló következik.

1. Szabi-ügy lerendezve! A szánalmas mennyiségű szabijaimat ki tudom venni, és a 2 ünnep között is csak 1 napot kell bejönnöm ügyelni. Ami aztán várhatóan hatalmas élmény lesz, már előre látom, hogy pl. rendet fogok rakni az asztalomon! Ja mégsem... azt péntekig kell megoldanom, ugyanis aznap lesz a céges karácsonyi buli, persze itt benn melóban, és az én asztalomé a megtisztelő szerep, hogy ráhelyezik a kaját/piát.

Ha minden jól megy, akkor ez a kötelezően érezzük jól magunkat jellegű céges party nem fog hosszúra nyúlni, és ezután 3 kedves kollégával karöltve beülünk kocsmázni valahova. Szeressük az efféle társasági életet, és jól tud esni egy kis gőzkieresztés.

2. Ma ismét fogorvos! Ráadásul délután 4 órára kaptam időpontot, ezáltal el kellett magam kérni a főnöktől. De már vagyok annyira leleményes, hogy mielőtt ezt tálaltam volna, egy jó hírt közöltem vele, aminek megörült, így boldogan elengedett. És egyelőre nem pánikolok a fogorvostól, mert minek is, már mindenen túlestem, amitől félni szokás. Ma egy szimpla tömés várható, szerintem szurival együtt, ami kb. az egészben a legrosszabb. Úgyhogy bátor vagyok, úgy néz ki, leküzdtem ezt a hatalmas félelmemet!

3. Leesett a hó! Ennek alapvetően baromira nem szoktam örülni. De mióta nem egy alagsorban dolgozom, hanem 4. emeleten, és pont kilátok az ablakon a helyemről, a látvány azért meglehetősen szemet gyönyörködtető. De gyakorlatilag ennyi a pozitívum, mert hiába szép fehérek a háztetők, az utak latyakosak, esetenként csúsznak is, és emellett baromi hideg van. Ez a szitáló hóesés ráadásul eléggé irritálja a szememet. És persze, ahogy az lenni szokott ilyenkor, a közlekedés fenekestől felfordul. Ma reggel a szokásoshoz képest is durván elkéstem, mert kb. 2x15 perc azzal telt, hogy buszra vártam. Ilyenkor - ha lenne - autóba se ülnék szívesen, annyi a rossz vezető, aki bepánikor egy kis hótól, főleg, hogy ki tudja, téligumit felszerelték-e. Legpraktikusabb ilyenkor persze otthon maradni a fűtött szobába, forralt bort kortyolgatva!

4. Mozi! Úgy néz ki, ez egy olyan hét lesz, hogy kétszer is moziba megyek! Alapvetően nem vagyok egy megrögzött mozilátogató, általában csak olyan filmet nézek meg, amit meg is éri látni szélesvásznon. Ilyen nálam pl. a Harry Potter, Gyűrűk Ura, stb. És az Avatar, ami az előzetes alapján jófajta eresztésnek tűnik, és a 7végén megnézzük egyik haverommal (nem randi). Csütörtökön pedig hugival nézünk Poligamyt (asszem így kell leírni a címet), viszont ő nyert 2 mozijegyet, tehát full free szórakozásnak nézünk elébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr941601975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása