Már majdnem...

 2009.12.07. 10:54

...teljesen kigyógyultam a megfázásból, hála a kamillatea és neocitran túladagolásnak, na és persze a hétvégi tömény pihenésnek. Karbantartásom sikeresen zajlik (javarészben hála Z-nek:)), csak tudnám, hogy akkor miért érzem magam így hétfő reggel mosott szarnak. Jó, a hétfő sosem felüdülés, inkább undorító, mivel dolgozni kell, és mocsok idő is van. De legalább eseménydús lesz, ugyanis barátnőm meghívott új otthonába látogatóba, tegnap esti spontán ötlet, teljesen jó. Ha jól emlékszem, már ecseteltem, hogy a legtöbb esetben a spontán dolgok sülnek el a legjobban, és különben is, már elég rég csacsogtam egy kiadósat Sz. barátnőmmel, igencsak rámfér.

A több hetes eseménytelenség után tegnap este a Harry Potter nézése közben, az egyik reklámblokk alatt kiszúrtam egy pasit, aki igencsak megtetszett a leírt dolgai alapján. Egyáltalán nem jellemző rám az, hogy pasikra irogatok, inkább mindig megvárom, hogy valaki észrevegyen. Elég szar taktika, mert így az esetek túlnyomó többségében csak a selejt közül válogathatok. Ez most elég rosszindulatú volt, de nincs kedvem diplomatikusabban fogalmazni. Tehát ráírtam, és meglepően hamar és lelkesen reagált rám. Persze totál zavarban voltam, nem vagyok egy nyomulós típus, aki csak úgy felszed pasikat. De elég hamar legyőztem ezt a gátlásomat, rövid úton már msn-en kommunikáltunk, és kölcsönösen pozitív a benyomás. Majd meglátjuk, mi sül ki belőle, szerintem rövidesen randi lesz ebből.

De már megint olyan érzésem van, hogy bonyolítom az életemet feleslegesen. Van ugyanis informatikus B., akivel a spontán 2 személyes házibulizásom volt pár hete, mikoris cefetül berugtam a tekilától. Na ő akármennyire is jó fej, sajnos egyáltalán nem jön be, mint pasi, csak max. haver. Arra még nem sikerült rájönnöm, hogy ezt ő látja-e, ugyanis a találkozásunk óta időnként feltűnik msn-en, miszerint a következő 2 személyes házibulijára invitál brutál mennyiségű alkohol-választék mellett. Most vagy le akar itatni, megint, bár teljesen részegen sem kívántam meg, ami azért elég komoly. Vagy csak tényleg ekkora party face vagyok, és kihagyhatatlan élményként kezel. Nem tudom, mennyire jó ötlet folytatni ezt a fajta kapcsolatot, de inkább még nem agyalok rajta.

És van egy másik B. Másik B.-ről még nem írtam, ugyanis elég ingerszegény vele az élet. Szerintem már vagy fél éve ismerem online, msn-en nagyritkán beszélünk. Már a kezdetek óta megállapítottuk, hogy szimpatikusok vagyunk egymásnak, és nem lakunk messze egymástól, ami sosem hátrány. Másik B. azonban rendszeresen eltűnik hónapokra, ami elég gyanús. Mondjuk konkrétan nem számoltam a heteket-hónapokat, míg nem jelentkezett, mert azért akkora nyomot nem hagyott bennem, de feltűnt ez a furcsaság. Főleg azért, mert már többször hívott randira, meg is volt beszélve egy tágabb intervallum, de aztán mégsem jelentkezett, magyarán eltűnt. Konkrét időpont sosem volt lefixálva, max. annyi, hogy holnap-holnapután délután, de semmi több. És ezek a meg nem történt randik körülményei azért elég furcsák. Mert dolgozik, költözik, lakást felújít, ilyesmi. Tehát remélem átjött, hogy miért is nem foglalkozom vele különösebben. De lényeg a lényeg, hogy múlt hét végén ismét jelentkezett, hogy mi van velem, stb., és mikor is találkozzunk. Hát mondom, ismerve közös múltunkat, kb. pár hónap múlva... :) Nem értem én ezt egyébként. Emellett már most motoszkál bennem valami zavaró vele kapcsolatban, úgyhogy szerintem nem fogok rá sok időt pazarolni. Dióhéjban ennyi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr211579823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása