kis nátha

 2009.12.03. 12:34

A tegnapi postom finoman fogalmazva kissé depresszívre sikeredett, kicsit röstellem is, de maradjon csak fenn, hiszen ez is én vagyok. Viszont mindenki megnyugtatására közlöm, hogy jól vagyok, és csak a szokásos hullámzó kedélyem időzött huzamosabb ideig mínuszban.

A mai nap sem zajlik különösebben izgalmasan, melózok, kinn hideg van, és meg vagyok fázva. Még mindig biztos vagyok benne, hogy nem influenzáról van szó. Öröm volt nézni a buszon, ahogy 1-2 hapci és orrfújás közepette az emberek távolodtak tőlem. Gyakorlatilag a tünetek ebben ki is merültek, láz nincs, rossz közérzet meg, hát csak elég a tegnapi napra gondolni. Mikor hogy. Emellett szerintem nem vagyok túlságosan fertőző, mert a közvetlen környezetem makkegészséges, de az is lehet, hogy bivalyerős immunrendszerrel rendelkeznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr531570985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása