parfüm

 2009.11.18. 15:04

Gyakorló parfümfelhasználóként mindig lelkesen vetem bele magam az újdonságok illatfelhőjébe, pontosan ez történt ma délelőtt is. Egyik kolléganőm körbekínálta a naív érdeklődőket, segítve kiválasztani a megfelelő típusokat. Persze én már az első kérdésnél elvéreztem, miszerint milyen parfümöket szeretek. Hát ööö izé - próbáltam elsorolni, hogy milyenek vannak nekem otthon, mármint milyen maradékok, mert többfélét is birtokolok, nem ragaszkodok foggal-körömmel egy illathoz, és épp kedvemtől függ, hogy mit fújok magamra. És valamilyen oknál fogva, szerintem csekély memória-kapacitásomnak köszönhetően többek között parfüm neveket is nehezen tudok megjegyezni, emellett számcímek, előadók, nevek, történelmi évszámok, születés- és névnapok... folytathatnám a sort, ha még jobban akarnám égetni magam. Kollegina rendelkezett valami csodakörrel, amit ha ügyesen tekergetsz, kidobja, hogy milyen parfümtípust használj. Olyan fontos szempontokat vesz figyelembe, mint a haj- és bőrszín. Sosem gondoltam volna, hogy ezek ekkora befolyással bírnak a megfelelő illat kiválasztásában... de nyilván ez is az én hiányosságom. Egyébként ezt (is) én sikeresen elrontottam, és a barna hajúaknak való illatokat "kóstoltam" végig, szám szerint 6-ot, és mikor gyanússá vált, hogy egyik sem nyerte el a tetszésemet, akkor vettük észre szemfülesen, hogy bizony nekem a fekete hajúaknak címzett illatkollekciót kellett volna végigszagolnom. 6 féle illat után, pont így ebéd előtt akkora émelygés tört rám, hogy mondom ha most nem fejezem be a szaglászást, akkor rókaveszély várható. Így gyorsan kivágtam magam valami égetően fontos határidős munka beharangozásával, azzal a felelőtlen ígérettel, hogy később visszatérünk rá. De miután jól megszivattam magam azzal, hogy a 6 féle illat konkrétan a bőrömön van, egész napos émelygésem egy terhes nő állapotával vetekszik... ohh semmi extra, csak a szokásos bénaságom eredménye :)

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr401534398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása