allé

 2009.11.18. 09:13

Úgy néz ki, hogy rendszeres könyvbemutató vendég leszek! A múlt hetit kiveséztem, de végülis az munka volt, magamtól szerintem nem mentem volna el. Ezt megelőző héten kicsihugit kísértem el Steiner Kristóf könyvének bemutatására, ami szintén nem kötött le túlságosan, kb fél órát bírtam ott ülni. Főleg a szék kényelmetlensége okozott gondot, na meg inkább a boltban néztem szét, és vettem pár könyvet.

Ma reggel egyik aranyos kolléganőm említette, hogy nézzek fel az újonnan megnyílt pláza oldalára, mert lesznek még érdekes könyvbemutatók. Többek között Kánya Katát lehet majd meghallgatni csütörtökön, micsoda véletlen, épp az új könyvét olvasom, így szinte 100%, hogy ott a helyem! Végre lesz egy olyan könyvem, amit csak nekem dedikáltak :)

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr521533680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása