msn done

 2009.11.16. 22:18

Röviden: nem vagyok teljesen lúzer! Sejtettem én, de nem mertem írásba foglalni az ötletemet, babona vagy csak bizonytalanság, ki mit gondol, tökmindegy. A szerencsétlen munkahelyi számítógépemen a vírusírtó lejárt, és én képtelen voltam frissíteni, mert ehhez nincs jogosultságom - érdekes megoldás, de valamiért biztos hasznos. Ilyesféle dolgokat meg se merek kérdezni az informatikusainktól... Szóltam először akkor nekik, mikor az msn elkezdett b*szakodni velem, gyanús volt, hogy talán köze van egymáshoz a 2 dolognak. Aztán csak vártam és vártam, hogy frissítsék nekem, szóltam kb 1 héttel később mégegyszer, hogy én csak aggódok, hogy vírus kerül a gépemre, de semmi. De egy idő után meguntam a várakozást, és mindegy mi alapon letöröltem a vírusírtó maradványait a gépről...

És láss csodát, be tudtam jelentkezni msn-re! Zseni vagyok, vagy zseni vagyok?

Nem, úgy nem lehetett volna megoldani, hogy beállítom a vírusírtót, hogy valami tiltást levegyen az msn-ről, mert a beállításokhoz sem fértem hozzá. De uninstallálni tudok! Kész szerencse, megoldódott a világtól való elszakadásom hosszú ideje, végre megy a program. Nem mintha szarásig használnám, annyi melóm van, hogy cigizni alig járok ki, nem hogy trécseljek ismerősökkel. De a tény, hogy akár megtehetném! Elégtétellel tölt el, arról nem is beszélve, hogy megoldottam! :) *tapsvihar*

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr61530578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása