dugunk

 2009.11.04. 10:59

Mielőtt a mimózalelkű olvasok megbotránkoznának, máris itt a cím magyarázata. Legegyszerűbb szóval élve: borítékolás. De ez így kevésbé vicces ugyebár. Már évek óta ismerem és használom is a dugás kifejezést borítékolás esetében, de a mai napig képes vagyok röhögni ezen. Arról nem is beszélve, hogy van külsős egy csaj, akit a munkahelyemen szoktak megbízni, hogy otthon, hétvégén, mittudoménmikor dugjon... azaz levelet, szóróanyagot, akármit borítékoljon. És őt baromi egyszerűen Dugós Lillának emlegetjük... na ezen is feküdtem a röhögéstől kb. a mai napig, ha meghallom, hogy valaki így nevezi.

Ez a mai csodás nap pedig úgy indult, hogy a pénzügy megkért engem és még pár kolleginát (mert gondolom a Dugós Lilla nem ért rá épp), hogy segítsünk be nekik dugni, mert nagyon sokat kell, és már ki kéne küldeni a számlákat, hogy jöjjön be pénz. Mint élmunkások, természetesen zokszó nélkül dugtunk tömegesen... Még a véremet is adtam a cégért, mert hát anélkül nem múlhat el ilyen jellegű meló, hogy ne vágja szét a papír a kezemet... így most nyalogatom a sebeimet, de boldogan, hiszen segíthettem :) arról nem is beszélve, hogy ki tudja, akár én is kerülhetek hasonló helyzetbe, hogy segítségre szorulok, és gyűlnek így az adósaim! Ja nem is, helyesbítek, természetesen önzetlen a gesztus, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr581497949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása