rendezvény

 2009.10.07. 12:30

Csütörtöktől vasárnapig rendezvényezünk kollégákkal. Sajnos nem az a fajta lazulós, wellness-ezős, este berugós rendezvény lesz, hanem reggeltől estig a kiállításon, a saját standunknál leszünk 'rabszolgák' - ezt nem én találtam ki, hanem egyik kolleginától idézem a meglepően találó jelzőt. Ez kb. azt is fogja jelenteni, hogy nem leszek netközelben majdnem 4 napig! Kemény próbatétel, de ha a wowról le tudtam szokni mindenféle mellékhatás nélkül, akkor ez a pár nap is menni fog.

Szombat este viszont mulatunk, megígértem egyik kedves kolleganőmnek, hogy elkísérem Fenyő Miki koncertre, valami tojásfesztivál keretein belül fog fellépni (remélem nem tojás dobálós). Utoljára (és talán többször nem is) szerintem kisiskolás koromban keveredtem el Fenyő Miki koncertre, jobban belegondolva tökjó móka lesz, megfelelő mennyiségű alkohollal vegyítve :)

Valamivel muszáj lesz kompenzálni a szombati nap megpróbáltatásait, ugyanis aznap fogjuk viselni az egyen rabszolga ruhákat. Hiába varrattuk és választottuk ki a színt, anyagot, fazont... botrányos lett. Kész időutazás volt az üzlet... mikor megkérdezték, hogy kérünk-e válltömést a blúzba... onnantól fogva beletörődtem, hogy míg rajtam lesz a ruci, + 20 évet nyugodtan hozzáadhatok a koromhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr631433785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása