folytatódik a training

 2010.02.04. 11:09

Na igen, mivel a cég megnyert pályázatot, emiatt bizonyos időközönként traininggel mossuk az agyunkat. Már a kezdetek kezdetén túlságosan negatívan álltam a dologhoz, annak ellenére, hogy nekem nem kell benne részt vennem, amit nem igazán bánok. Az őszi 2 napos training alapvetően jól sikerült, és a kollégák nagyrésze örömmel nyilatkozott róla, persze volt néhány, aki a háta közepére kívánta, és sztahanovista módon csak arra tudott gondolni, hogy még mennyi melója van. Jellemzően az idősebb korosztály (40+) húzta a száját, de főleg azok, akik alapvetően baromi lassúak, és a legegyszerűbb feladat elvégzésére is komolyan kell fókuszálniuk...

A múlt héten is 2 nap trainingen vettünk részt, már használom a királyi többest, mert többször is "berángattak". Ennek eleinte kifejezetten nem örültem, de egy kis idő eltelte után már meglepően aktívan részt vettem és tetszett a foglalkozás. A 2. napon meg már magától értetődő volt, hogy a személyiség tesztes részre beülök. Jópofa volt és mellette tanulságos is. A lényege, hogy ki kellett tölteni egy tesztet, amely alapján 4 személyiségtípus közül kijött 1 vagy akár többre is az eredmény. Megtudtam, hogy alapvetően a barátságos személyiség kategóriába esek... Pedig V. mondta, hogy a kitöltés során direkt az ellenkezőjét karikázzam be. Azt kellett volna, viccesebb eredmény született volna. De poénon kívül, önismeret illetve a kollégák megismerése szempontjából szerintem igen hasznos.

Viszont ma és holnap is ismét training zajlik, még mindig abban a szobában, ahol az én íróasztalom van. Szerencsére továbbra sem kell a recepción rohadnom, mert megvan rá a pótember. De kifejezetten zavaró így "dolgozni", a saját gondolataimra nem tudok figyelni. Az éltet jelen pillanatban, hogy holnap szabin leszek...

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr81728781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása