Sajnos nem tudom mással magyarázni azt, hogy nem mutatkoztam különösebben termelékenynek blogírást tekintve. Bár ahogy végignézem az utóbbi idő termését, a semmihez képest meglehetősen aktív vagyok. De egyéb területeken sem vagyok kifejezetten lelkes és tevékeny. Vegyük például a levelezést. Na az kritikán aluli. Itt kérek elnézést tőled Éva, hogy még nem válaszoltam az e-mailedre. Ígérem, már hamarosan erőt veszek magamon, és nemcsak a blogomból nyerhetsz információkat piciny életemből!

Végre hétvége van, és az elmúlt időszakkal ellentétben, teljes lustulás van jelen. Elhatároztam, hogy mint minden ideális szombat nagy része alvással fog telni. Ehhez képest felébredtem hajnali 7 órakor, hogy szétrobban a fejem. Na mondom remek, pedig előző este csak 2 pohár bort ittam lazulásképp. Bár szerintem több köze volt a fejfájásnak a hülye időjáráshoz. Mindenesetre begyógyszereztem magam, miközben elhitettem magammal, hogy még korán van és nem is aludtam eleget. Visszafeküdtem, és instant aludtam is tovább édesdeden. De hogy mekkora baromságokat vagyok képes összeálmodni az utóbbi időben... Visszatérő elem az elmúlt pár hétben pl. az a pasi, akiért nagyon sokáig odáig voltam, akiről többek között meg voltam győződve, hogy a nagy ő. De mivel nagy nehezen beláttam, hogy valóban csak kihasznált, én pedig hagytam magam, ezért kijelenthetem sok-sok idő eltelte után, hogy kigyógyultam belőle. Legalábbis szerintem meggyőztem magam. Mivel konkrét pasi nincs még mindig az életemben, emiatt sajnos hajlamos vagyok időnként elmélázni szituációkon, pl. mi lenne ha, mi lett volna ha, stb... Természetesen ez egy nagy f*szság, és csak saját magamat stresszelem, és generálom a bizonytalanságot magamban. És én vele álmodok... De csak magammal cseszek ki, mert én hülye bejelöltem facebookon, és ő visszaigazolt, mint ismerőse. Hát normális vagyok én? (ez csak költői kérdés) Persze ahogy azt kell, végignyálaztam az adatlapját, és kb. a földbe gyökerezett a lábam, mikor megláttam, hogy a státusza kapcsolatban. Na mondom ez mi... persze egy pillanatra megszűnt a világ létezni, és magamba roskadtam, de persze gyorsan felpofoztam képzeletben magamat. De hogy tetézzem a hülyeségemet, végignéztem a képeit - meglehetősen sok van feltöltve, és végül újfent magamat szidtam, amiért csorgatom a nyálam. Hát nem mondom, hogy kellemes ezt mind kiírni magamat, de talán segít a meggyőzésben, hogy jó döntés volt kizárnom az életemből. Ugyanis nehéz szülés árán, de kiiktattam őt, mint zavaró tényezőt, nem túl szép módon. Na még a végén lelkiismeret furdalásom lesz... Azt hiszem, inkább ezt a témát jegelem :)

Inkább leírom, hogy az eltervezett szombati lazulás helyett mennyire is tevékeny voltam! Ugyanis felhívott idősebb hugi ma dél körül, hogy átugorna hozzám délután, ha ráérek. Tökre megörültem neki, viszont egy picit kétségbe is estem, ugyanis a lakásom egy hányás, és hogy fogadóképesség váljon, takarítanom kellett. Kicsihugi, ha ezt olvasod, akkor megnyugodhatsz, makulátlan rendet csináltam :) Cicaalom tiszta, elmosogattam, porszívóztam, felmostam, és még az ágynemű-huzatokat is kimostam! Hugit megetettem, megkávéztattam, és még elkísértem plázázni is. Mivel az Allee még egy darabig az újdonság erejével fog hatni, arról nem is beszélve, hogy könnyen megközelíthető, ezért azt preferáltuk, mint shoppingolási helyszín. Azzal azonban nem számoltunk, hogy mire odaérünk, bombariadó miatt kiürítik a terepet... Na mekkora esély van arra, hogy ilyen történik velünk? Marhasok! Ugyanis drága hugaimmal hajlamosak vagyunk rendszeresen ehhez hasonló szituációkba kerülni, így annyira nem is lepődök meg. Így maradt a jól bevált Aréna Pláza, mint biztos pont. Már hónapok óta táskát akarok venni, de mivel iszonyat válogatós vagyok, az árérzékenységemről nem is beszélve, így természetesen most is hoppon maradtam. Viszont vettem leértékelve egy baromi jó utcai cipőt a Promodban, ami ugyancsak tervbe volt már véve egy ideje, így a végeredményt tekintve jól jártam, pláne hogy nagyrészben hugi meghívott a KFC-be kajálni, ugyanis ezzel sikerült végülis rávennie, hogy elkísérjem plázázni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr671542695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása