msn... fail

 2009.10.30. 10:04

Megint fail, ezt el se hiszem. Most épp az msn fogott ki rajtam olyan szinten, hogy legszívesebben kimásznék az ablakba, és teleüvölteném a Dózsa György utat. Baromira dühös vagyok. Ez most megint egy olyan hiba, amit nem tudok megoldani! Képtelenség ezt felfogni, hiszen csak egy sz*ros programról van szó. Mindösszesen annyi a gond, hogy valamiért nem tudok bejelentkezni, de más gépen sem. Bezzeg kolléganőm meg vígan, fülig érő szájjal koptatja a billentyűzetet, miközben felhőtlenül cseverészik. Mert épp mi a szitu? 2 napig nincs főnökség! Egyáltalán! Ilyen ritkán van, és meg kell becsülni, azaz ki kell használni maximálisan. Például kb. minden gépen, amin van hangkimenet, szól a zene. Alapesetben ez maximum az informatikai részleg kiváltsága, ugyanis ők eléggé el vannak szeparálva - nem tudom, hogy direkt vagy csak így sikerül, mindenesetre elgondolkodtató, szegény 2 srácot miért kell elkülöníteni. De legalább egész nap hallgathatnak zenét, ez is egy szempont. Persze őket nem merem megkérni, hogy próbálják megoldani ezt a fontos problémát, még nincs elég vastag bőr a képemen hozzá.

Tehát msn... itt a ragyogó alkalom, hogy mindenféle szégyenérzet és pánikhangulat nélkül, boldogan csevegjek ismerősökkel - konkrétan egy bizonyos pasival, aki felkeltette kemény 2 napja az érdeklődésemet, és természetesen másféle elérhetőségét nem tudom. De ettől elvonatkoztatva, nem tudok kommunikálni, el vagyok zárva a külvilágtól, és és és... már remeg a kezem a függőségtől, azt hiszem rá kell hamarosan gyújtani :)

Pedig sokminden, ilyenkor hasznos dolgot kipróbáltam. Újraindítottam a gépemet, megpróbáltam frissíteni az msn-t, de azt nem lehet, fos windows2000 van a gépemen, így is örülök, hogy egyáltalán találtam olyan régi msn verziót, ami még fut rajta, mert a legújabbak nem kompatibilisek... Aztán, a hibakódot beírtam a gugliba, és találtam is pár fórumot, és az ott olvasott tanácsokat kipróbáltam - semmi. Viszont a hotmail fiókom meg tökéletesen működik, nem csesztem el a logint, passt, mindenre tökéletesen emlékszem, és gond nélkül be tudok logolni, csak a messengerbe nem. Felettébb bosszantó... Ja és persze van net is, a dátum is jól van beállítva a gépen - egyszer régen azért nem engedett fel az msn, mert valahogy sikeresen elállítottam a dátumot a gépemen 1 hónappal vissza - június-július, majdnem ugyanaz :)

Na megyek így skype-ra, mintha lenne bármi értelme. Ez olyan kb. mint az alkoholmentes sör esete, nem az igazi...

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr81486019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása