date project

 2009.10.18. 13:40

Ciki, nem ciki, egyedülálló vagyok. Megvannak az előnyei és a hátrányai is, ezt most nem részletezném. De mint normál emberi vonás, szükségünk vannak kapcsolatokra, jókra és rosszakra is, ilyen-olyan tapasztalatokra, hogy ezáltal a saját szükségleteink, igényeink egyre inkább pontosodjanak, kiforrjanak. Hogy egyáltalán legyen összehasonlítási alap, hogy megtanuljuk értékelni a jót, minél inkább kiszűrni azt, ami rossz. Közhelyvihar, de bevezetésnek talán elégséges.

Tehát, mint aktív 'szingli' (nem szeretem ezt a kifejezést), nézelődök, keresgélek. Minél inkább görcsmentesen, lesz ami lesz alapon randizgatok, a nagy számok törvénye szerint, azaz előbb vagy utóbb fogok találni egy olyan embert, aki nekem is megfelel, és én is neki. És ha már itt tartunk, ezt hosszútávra értem, ami nyilván nem fog leszűrődni 1-2 találkozás után, hogy na, ő az, akinek majd gyereket fogok szülni, meg halálunkig együtt leszünk. De próbálkozok, mert itthon ülve hogyan is várjam a sültgalambot?!

Ergo nyitott szemmel járok, ha úgy adódik, simán megnézem a pasikat akár utcán, bkv-n, akárhol, bár ez maximum a nyálcsorgatásban merül ki. Szórakozóhelyekre ritkán eljárogatok, de nem kifejezetten táncos-mulatós helyekre, hanem bár, pub, ilyesmi. Főleg Szimpla, kedvenc helyem, még ilyen ramaty időben is. De mivel általában barátokkal/barátnőkkel fecsegés és lájtos iszogatás céljából megyünk, nem kifejezetten ismerkedni, ezért szükséges volt kitalálni a nézelődésnek egy másik alternatíváját. Azaz a netes 'társkeresést'. Bezony ám, szégyen vagy nem az, fel vagyok regisztrálva egy ilyen oldalra, ahol jobbnál jobb gyöngyszemekkel találkozok. Alapvetően totálisan kiakasztó az egész, mennyi szarsággal akadok össze, de szerencsére levetkőztem nagyjából ezt a tulajdonságomat, miszerint ha valami negatívum ér, akkor feladom a dolgot. Volt rá példa, hogy több hónapig be se léptem, mert beleuntam a sok hülyébe és fárasztásba, de csak vissza-vissza kacsingatok. Nem kis oka az, hogy látok a környezetemben pozitív példát arra nézve, hogy ki lehet ám fogni a herceget fehér lovon, és nem csak szexre vonatkozóan, hanem komoly kapcsolatok is születhetnek! És ez nem urban legend :)

Mondhatni elég sok pasival randiztam az utóbbi 1 évben, szinte mindegyik valamilyen szinten tanulságosnak bizonyult. Arra gondoltam, hogy azokat, akiket érdemes megemlíteni, teljesen külön posztban fogom megírni, természetesen szigorúan névtelenül, ugyanis eszem ágában sincs senkit sem besározni. És így legalább ez az amúgy is megint elég hosszúra sikeredett beírás sem fog végleten szófosásba torkollni...

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr611457857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása