a gagyi támadása

 2009.10.07. 12:39

Mielőtt valami zsé kategóriás filmre asszociálnánk, máris helyesbítek.

Ha az egyen rabszolga ruhát botrányosnak ítéltem meg, akkor még nem számoltam azzal, hogy megkapom a névjegyeimet. Ennél még egy sufni garázs digitális nyomda egy kis asztali nyomtatón is jobbat kreál, és talán még ismerik is a kifutó fogalmát. Esküszüm, megtanulok képeket is publikálni a blogon, mert egyelőre ez a része még mindig nem megy... na jó, nem is próbálkoztam azóta. Pedig fontos, hiszen vannak dolgok, amiket muszáj megmutatnom, hogy más is legyen rosszul, ne csak én :)

Sír a szám, pedig ezekért a dolgokért nekem nem kellett fizetnem. Vagy pedig túlságosan is hozzászoktam az igényességhez... :) Sebaj, akkor hozzászokunk a gagyihoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://homoktovis.blog.hu/api/trackback/id/tr41433812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása